文章

留言版

因為mt有每篇留言的功能,所以就特設一篇作為留言版吧!有心的朋友來留下一兩句話,我會很開心的~~~

請留下你的高姓大名~~

P.S.留意的是留的言不會即時看到的,因為留言版不是db-driven的關係

回應

  1. <div class="sidetitle">
    最近回響</div>

    <div class="side">
    <MTComments lastn="5" sort_order="descend">
    <MTCommentEntry>
    <a href="<$MTCGIPath$><$MTCommentScript$>?entry_id=<$MTCommentEntryID$>">
    Re:<$MTEntryTitle$>, by <$MTCommentAuthor$>
    </a>
    </MTCommentEntry>
    </MTComments>
    </div>

    之前果個…

  2. 怎麼會問到這裏來呢?
    我想首先要搞清楚一點,就是scrollbar是屬於瀏覽器本身的,而不是屬於網頁的…那是ie帶來的假像..

    所以答案是:不可以

  3. 原來是這樣的‥~
    問到這裡的原因嗎….
    因為不是你
    我不會有把網頁改為支持火狐的打算= =
    要負責任哦=3=
    不歡迎嗎TT?

  4. 奇怪的原因,是因為我只是覺得自己並沒有大力推廣過火狐,所以有人問會有點兒奇怪。

    任何人也歡迎~~

  5. 唉….真係好熱= ="
    可能你自己唔覺….但係你既網站再到你既BLOG…真係感染左一d人ga….起碼感染左我=0=

    係大約01年既時候(正確時間唔記得‥")….我係uhome討論區見到你既簽名,見到EVA ZONE既banner….入左去…
    睇左陣….就知哩個網有料到= =+(之後用左成日去睇個網)

    慢慢都對你有左興趣= ="

    再睇埋Section 9(已經係比較近期既事)

    真係會有一種識左一段時間既感覺咁
    (或者我做既都有一樣情況出現=0=)

  6. 這就是網絡的奇妙之處,可以令你間接地認識某人某事,也算是新時代的一種新緣分。

    其實我諗我o既網站,最大的影響應該是eva那個,因為當時實在沒有一個outstanding的研究網所以才下定決心,留個記錄也好 (碇唯…),也奇望更多人討論。開始時還不錯,因為eva熱還未退卻,也間接令其他的網站有所研究是很不錯的了。

    Section9則是原來想做好久的攻殼入門級網站,主因是因為推出了Stand Alone Complex,也在網上逛過沒有一個比較全面的攻殼中文站點,所以才寫。

    至於寫blog,則始於blogger,我想我其中一篇已有講過了。

  7. 很喜歡這個BLOG!和AITNOG一樣,有些有深度的科幻文章,希望你能寫多點。

    你有無去過Mozilla正體中文網站?我見你的連結都去連去官方網站的? http://moztw.org/

  8. 你….係咪有係"網站建置百寶箱"寫過關於css既教學= =?

    同埋….其實你係好鐘意紫色‥?

  9. 給你找到了… 是我寫的沒錯.. 因為那時比較閒~~
    其實我比較喜歡藍, 不過做網頁的話始終深色比較好, 所以會偏向於深紫…

  10. 果然~其實我都係睇睇下d定位方法先留意到個名同e-mail
    貓網既進化真係好多方面都受到你(間接既)影響,遲d貓網既選單都可能加Section9 o個種描述

    嗯,藍色絕對係好野黎ga>﹏

  11. 偶然過路看到你的blog 好鐘意ar~因為我都很喜歡看戲的,見到這麼多的介紹,好開心喔!將你的blog 放在我blog 的連結裏可以嗎?

*